the dutch

saya awak dia sukakan mereka .

About Me

Sunday, February 6, 2011

andainya saya yang bersalah , adakah kamu memahami keadaan saya ? .

saya bukan nak mengatakan apa-apa , tidak sama sekali , saya mengaku kesalahan saya , bukan saya sengaja melakukan perkara itu . saya sibuk dengan mengemas barang-barang nak balik PLKN . ye saya dah janji , tapi saya tidak menunaikan janji itu , saya menyingkirkan janji itu ketepi . saya tidak mahu membebankan sesiapa pun sebenarnya . saya sakit , kalau saya tak sakit , saya sihat , saya buat apa yang saya janjikan . kenal erti SABAR ? kalau kamu kenal erti SABAR , kamu mesti memahaminya . kamu kenal erti pengenalan ? . . . Memahaminya adalah jawapan untuk segalanya . pernahkah kamu menyuruh saya , tetapi saya tidak membuatnya ? . saya cuba untuk memahami kamu , tapi kamu ? saya tidak bermaksud untuk merejam kamu menggunakan henger . tetapi  kamu mesti faham apa maksud ini semua . saya sayangkan kamu , saya merindui kamu , saya ingin perkenalan kita berkekalan sampai bila-bila . Terima Kasih =) 

No comments:

Post a Comment