the dutch

saya awak dia sukakan mereka .

About Me

Sunday, April 20, 2014

Kenangan Terindah



Hadirnya ia dahulu membuatkan aku rasa gembira melihat karenah dan gelagat dia pabila pagi hadir hingga kemalam membuatkan aku rasa selesa pabila bersama dengannya , tapi mungkin masa dan waktu tidak berpihak pada kita untuk terus kekalkan hubungan kita hingga ke hari ini. Sebenarnya banyak kesilapan yang lalu telah kita lakukan bersama , dan kesilapan itu kita tidak nampak dengan mata hati kita , yang kita tahu kesilapan yang besar dan tidak tahu cara bagaimana hendak diselesaikan . mungkin hari ini takkan berulang untuk hari yang semalam , dan hari semalam takkan berulang untuk hari seterusnya , kita sendiri yang tahu akan jawapan yang terungkap nanti . bermulanya tanda tanya ini mungkin ia salah percaturan , percakapan , dan hati itu sendiri sebenarnya .  Hapuskan lah hati yang ego itu , mungkin saya akan terus kehilangan orang yang saya sayang , berbagai cara saya lakukan , mungkin hati kita dah semakin jauh untuk dicantumkan semula . Ini tercipta adalah sebagai bukti hati saya untuk awak pada seketika dulu , saya ingatkan pada awak semula ya . anniversary kita 1 years 8 month 1 day ,  total 20 month , 87 week , 614 days . mungkin saya tak patut untuk mengingati pada awak , tapi ini sebagai bukti yang saya berikan pada awak , untuk awak beritahu B/F awak nanti . sekian itu sahaja ucapan saya untuk awak buat kali terakhir . Assalammualaikum .











No comments:

Post a Comment