the dutch

saya awak dia sukakan mereka .

About Me

Thursday, June 12, 2014

Kerana Ego !

Saya akui Tuhan saja yang tahu. seperti kata orang, jodoh , ajal dan maut ditangan Tuhan. Kita sebagai manusia, hanya mampu hanya merancang . Seorang teman baik ada menasihati supaya saya menghubungi , namun saya tidak berani . Mungkin juga disebabkan ego yang tinggi? Perkataan yang keluar dari mulut saya ketika itu , saya takkan sekali menghubunginya. Betapa angkuhnya diri saya! .
            Di akhir coretan ini, saya ingin berterima kasih kepada N kerana mengajar diri ini makna sebuah kebahagiaan dan pengorbanan. Segala kenangan kita bersama , takkan saya lupakan walaupun secubit cuma. Tidak sedikit pun saya menyimpan dendam terhadap N . Malah dialah yang banyak mengajar saya meniti kehidupan sabagai seorang dewasa . Dia juga telah mematangkan saya. Pengaruh dirinya terhadap saya terlalu besar. Terima kasih yang tidak terhingga ....

   " Dear, if you're happened to read this,
 I will wanna let you know   that I still love you 

with all my heart and I miss you like crazy.
   I love you and always will.." . 


No comments:

Post a Comment