the dutch

saya awak dia sukakan mereka .

About Me

Monday, November 29, 2010

hhaaakkkkttuuuiiiihhhh ! ! ! !

haha , dengan rasa peritnya hati aku ini kerana aku menalifone nya waiting calls , dengan keadaan hujan yang amat lebat , aku memaksa diri aku untuk berjumpanya dirumahnya untuk mengambil handfhone yang ku beri pinjam padanya , kerana dia tidak menghargai pemberian aku . sedih nya aku dengan kehidupan ini , tapi tidak mengapa , BUNGA bukan SEKUNTUM lahh adam , kau hilang dia cuma sekali , tetapi kawan-kawan kau masih ada di sisi kau adam , biarkan dia dam . suatu hari nanti mesti dia cari kau punya . ahh pedulik apa aku , da kena ngan orang lain baru nak cari aku bek tak payah , ingat aku ni apa ? pak sanggup . hah BODOH ! . jangan ingat aku di DART laa . . huh da bosan en aku , kau cari orang lain , tape tape , harini hari kau , akan datang hari aku pulak , tunggu & lihat jelaa . selagi mulut aku ni boleh berdoa , aku akan berdoa lahh .
     hey  A,B,C,"no D" ,E,F,G,H,I,J,K,L,M,N,O,P,Q,R,i want you S <3,T,U,V,W,X,Y,Z
kau dah ludah aku , kau nak jilat aku ? heyh tak payah laahh . nak rindu aku ? bek kau bunuh diri jela . herggghhh GELI . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

No comments:

Post a Comment