the dutch

saya awak dia sukakan mereka .

About Me

Thursday, November 25, 2010

permulaan bloggers =D

Assalammualaikum . . . aku baru mencipta blogger ini , niat aku mencipta bloggers ini adalah untuk menceritakan tentang hidup aku yang agak gila babeng ini kerana kehidupan aku ini sedang terhoyong hayang di awang awangan . aku sedang berperang untuk mendapatkan keadilan dalam hidupku ini . SPM dalam tangan , tapi keputusan SPM belum di tangan . hahaha , aku nervs dengan keputusan aku nanti , aku tak tahu aku boleh dapat berapa dlm spm nty . tapi aku dah cuba sedaya upaya aku untuk aku buat dengan terbaik . doa jela sekarang yang aku boleh lakukan . tapy 6 subjek belum dilepaskan lagy . hm , aku pasti aku boleh , aku akan lakukan dengan bersungguh sungguh untuk menjawabnya nanti . haaaa tu jela yang aku mampu fikirkan sekarang . =)

1 comment:

  1. ckp lbih la . ..
    stdy la, cm ne nk dpt kptsan kt tngan . . .
    go3 . . .

    ReplyDelete