the dutch

saya awak dia sukakan mereka .

About Me

Sunday, November 28, 2010

hubungan nama & harta

kau rapat dengan aku semata-mata untuk kesenangan hidup kau kan ? . kau lupakan jela tu semua , kau takkan dapat rasai lagi macam tu semua apa yang kau inginkan semua boleh dapat . takkan ! sejak kau ada bf bru yang ada kenderaan sendiri en kaya , kau lupakan aku , kau buat aku macam sampah . apa semua ni ? . aku tahu ouh aku semua guna harta mak bapak aku , ada kenderaan pun kenderaan bapak aku , tapi aku peduli apa . kalau ada kenderaan pun guna harta mak bapak apa seronok ke ? takkan laahhh , kau takkan puas dengan semua tu . tapi kau ingat ouh , lelaki yang jujur & setia boleh muncul seumur hidup sekali je , melainkan jodoh yang datang . memang aku sedih , aku makan hati apa yang kau buat kat aku selama ni , kau tuduh aku tak bertanggungjawab . kau tak nampak apa bukti selamani yang aku tunjuk kat kau ? pernah aku curang dengan kau ? pernah sekali kau nampak aku keluar dengan orang lain ? . kalau aku jahat aku da buat dahh , tapi aku fikir kalau aku jahat ngan kau mesti kau jahat ngan aku balik , so aku tak berani nak buat jahat ngan kau . tapi kau , sanggup ekh buat banyak kali kat aku , bila aku marah kau tak suka , tapi kau yang membuatkan aku ni marah . aku tawu ouh kau nak kebebasan hidup , tapi kau tolong ouh jangan terlalu sosial , sape yang nak ada isteri yang sosial , mcam mana kau nak didik anak-anak kau nanti ? kau bole jadi HOT seumur hidup sekali je ouh , bila kau da excident ,  ada ke sape lagi nak kat kau , melainkan orang yang betul-betul pernah setia dengan kau pada seketika dahulu . aku cakap ni betul , sebab pernah berlaku . kekadang bunyi ayat ni , macam lelaki ni sedang kecewa , memangpun sedang kecewa , tapi ada menyusahkan kau ? takkan . so sekarang aku nak buktikan kat kau , tanpa kau pun aku boleh hidup , tanpa kau , aku boleh berjaya , tanpa kau pun aku boleh gembira lahh . satu jela permintaan aku untuk kau , ingat Allah swt , dia yang menciptakan kau di bumi ni , dia yang berkuasa di bumi ini . aku taknak tengok suatu hari nanti dia tarik nikmat untuk kau , kau jadi isteri si pembunuh , ala ala Cerita THE SNIPER . macamkau laaa . ingat ! CINTA tak bermakna MEMILIKI , MEMILIKI tak bermakna MENCINTAI . haaaaaa bodoee laa cerita ni . bosan aku cerita . =)(=  =)(=

No comments:

Post a Comment