the dutch

saya awak dia sukakan mereka .

About Me

Sunday, November 28, 2010

lupe eh memory kita

hoii , kau da lupakan eh semua memory kita bersama pada 01/03/09 pukul 12.03 a.m , masakita mula mula dulu , kau da buang sejauh jauhnya kan memory tu , hm , kau tak rasa sedih ke ah , bertahun kau & aku bina , sehari je kau lupakan semua memory tu kan . kau boleh tanya aku kenangan manis kita apa . nampak sangat kau tak ambil berat langsung semua ni kan , hm , ye aku bagi tahu kenangan manis kita apa , kau ingat first time aku pakai kan kau cincin & rantai , masa tu kau malu kan , kau tak ingat punya benda ni semua , sebab dah lama , dalam fikiran kau mesti cakap mana ada . kan ? . . haha . . aku kenal kau , aku tahu ouh . kenangan pahit kita kau ingat ? handfhone yang aku hadiahkan untuk kau tu hilang masa kita tengok wayang  . kau ingat ? mesti la lupa kan ? . . haha . aku harap , kau la wanita yang terakhir aku akan bercinta , lepas aku dah naik MENARA GADING & aku dah berjaya , baru aku mencari CINTA itu ,betul "FNL" ? sekarang ni kau cuma anggap aku ni monkey LOVE je kan . . aku tak kisah pun , sebab kau yang membuktikan cinta yang tak berbelah bagi ini kan ? . . hahaha . AKU NAK BERJAYA MACAM KAU KAU & KAU . aku nak buktikan kat kau , tanpa kau pun aku boleh berjaya lah macam RAMBO . . haha . Adam Adam , hentikanlaaa puisi kau yang agak malu ni damm . =) =) =) . . 

No comments:

Post a Comment