the dutch

saya awak dia sukakan mereka .

About Me

Friday, November 26, 2010

Mengenali 2 orang budak comel yang happening always =)

haha , bermulanya dari myspace , ia terbang ke facebook dan mula mengenalinya dengan hati yang gembira , kerana kanak-kanak yang comel ini mempunyai sifat yang lain , asyik ketawa jee bila mendengarinya dari perbualan taliphone rumah ku ke talifhone bimbitnya . huhu , aku tak pernah menyesal kenal dengan budak comel ini    , sebab dia mengajar aku maksud kehidupan yang sempurna . walaupun aku berjauhan dan tidak pernah melihatnya dengan pancainderaku ini , tetapi aku gembira bila dapat mendengar suaranya ala ala "scha alyahya" yang berumur 18th . haha . kan kan budak comel ? . . adik kau yang hampir comel tue asyik mengutukku je ouh , mentol mentol ? apa mentol mentol . haha . . aku sayangkan kamuorang budak comel , aku da anggapmu sebahagian kamus hidupku . kerana kamu berdua buad aku tergelak & tertawa , aku gembira gila laaahh COKODOKE . hahhaa . heyy soul sisiter , satu hari nanti aku akan berjumpa dengan kau jugak , aku dah janji dengan kau betul . kankan comel =) . hha . kau tunggu aku lepas dapat lesen kereta dan motor yeah , agar aku dapat pergi kesana dengan kenderaanku , haha kau tak bagi naik BAS kan . haha . yeeyeee . haha . sayang kau&kau jugak budak tembam&comel =)

No comments:

Post a Comment