the dutch

saya awak dia sukakan mereka .

About Me

Wednesday, December 8, 2010

for You A to Z . .

kau baca puas puas kay , aku da malas nak cari gaduh dengan kau lagi lepas ni , en aku takkan jumpa kau lagi lepas ni , sekali aku benci ngan kau , selamanya aku tetap benci dengan kau okeh . huh ! . . mula mula kau yang kenalkan aku kat dia kan , macam macam kau hasut aku untuk tolong dia en usya dia , aku buat tapi kenapa kau bals balik benda buruk kat aku ahh . kenapa kau hasut dia tinggalkan aku , kenapa kau hasut dia agar ikut cakap kau , kau tu SOSIAL okeh , aku taknak dia ikut macam kau , yang takde masa hadapan , konon nak bukak SALOONN , kau exam pun 1 jam belum habis da keluar . huh , camtu orang nak berjaya , buat apa kau mintak maaf kat cikgu cikgu en kawan kwan semua , tapi exam kau jawab tak confident langsung kan . hmm , kau fikir exam habis ni kau da merdeka terus aa eh ? merdeka sementara jela , masa depan panjang lagi ahh , takkan  masa depan kau nak jadi minah kilang full time , buat apa kau belajar berbelas tahun , akhir akhir kau dapat hadiah malu . ubah lahh sikap kau , harta kat bank sekejap jela boleh habis , harta diri sendiri bila boleh habis ? bila kau akan jumpa harta diri sendiri kau ? parents kau masukkan dt kat acct kau , kau enjoy , kau boros , kau buang duit tu macam air . kau senang-senang jela sekarang , nanti kau da besar , kau akan menyesal jugak . aku cuma ingatkan jee oj . kau nak fikir aku ni jahat ke apa suka hati kau lahh . aku takde hak nak halang kau buat apa apa . memang kubur lain-lain , tapi aku sebagai umat islam aku juz nak ingatkan kat kau je , kau nak amik tahu ke tak terpulang pada kau ouh . kayy gud luck dengan resault SPM kau dengan riak kau tuh . haha .

No comments:

Post a Comment