the dutch

saya awak dia sukakan mereka .

About Me

Wednesday, December 8, 2010

Wahai bidadari

saya nak ceritakan something ni , na tawu taa , saya na seorang bidadari lahh . boleh carikan tak . haha . 
ciri ciri yang saya inginkan , first starting ketawa dulu ok . ketawa banyak banyak dan banyak . MULA-mula ,
baik tuh mesti ada , cukup sempurna , pastikan boleh beranak , berumur antara 20-25 tahun , lepas saya da berumur 27 tahun ok . sekarang taknak . HAHA . saya nak anak YATIM PIATU tau , sebab , nanti dia ta mintak hantaran banyak2 , ta buat majlis kawen , en masa raya tak merungut nak balik kampung sape , sebab dia tade kampung . HAHA . adamgilababeng . hahahaha . kalau ta dapat bidadari kat dunia jugakpun tapelaa , tunggu jela nanty dapat bidadari kat syurga , haha , lagi comel comel , macam puteri katak . kan kan . hahha . saya dapat orang yang betul betul sayangkan saya , saya akan hadiahkan dia sebiji BOOM NUCLEAR untuknya . betulll . =)=)=) haha .

No comments:

Post a Comment