the dutch

saya awak dia sukakan mereka .

About Me

Friday, December 31, 2010

Good Bye SPM , Good Bye Memory And Good Bye 2010

salam sejatera , selamat tinggal zaman kanak-kanak , selamat tinggal zaman persekolahan , mungkin aku tidak akan dapat merasai lagi zaman yang paling indah buat semua manusia iaitu zaman kanak-kanak & zaman persekolahan  kan . . kalau dunia boleh diputarkan balik , aku nak cam nak kesekolah kembali , bunyi agak bangang arnn . huhu . tapi semua sudah berlalu , masa berlalu dengan begitu pantas , sekelip mata sudah 31.12.2010 . selamat tinggal memory 2010 , terlalu banyak kenangan 2010 yang telah aku bina , berbagai rupa bentuk kenangan yang telah aku tinggalkan , aku akan sentiasa mengingati kenangan 2010 hingga akhir ayat ku ini . kenangan yang telah berlalu tidak akan muncul lagi sekali di hadapanku walau macam mana pun . selamat tinggal 2010 , 2010 banyak meninggalkan seribu dalam satu kenangan yang terbaik , kerana ia telah menemukan aku dengan dua orang wanita dengan adiknya , iaitu FNL & FA binti G . kerana ia telah memberi aku semangat untuk lebih maju kehadapan , tanpa aku menoleh kebelakang untuk memikirkannya lagi , terima kasih kakak . Aku tidak lupa juga dengan kehadiran kamu S , kamu telah mengajarkau erti kesetiaan . mesti kamu tidak mengingatinya kan . tapelah , anggap lah ini ayat good bye 2010 . hehe . Selamat Tahun Baru , Azam untuk tahun baru aku , ialah
 usaha sekali tidak berjaya & aku akan usaha lagi hingga aku berjaya . 

No comments:

Post a Comment