the dutch

saya awak dia sukakan mereka .

About Me

Thursday, December 2, 2010

For You . . . . . wish is over . . .

For You 


 aku nak bagi kenangan kita yang terakhir , lepas ni aku da takkan ganggu kau lagi , en cari kau lagi . aku takkan beri kau apa-apa lagi lepas ni . aku hadiahkan bunga ROS merah ini untuk kau sebagai tanda perngenalan kita & hubungan kita selama 1 tahun 7 bulan ini ok  . andainya 2 kuntum bunga ros merah ni layu & mati , anggaplah semua ini penutup pengenalan kita ok , & tidak akan muncul lagi kenangan kita sampai bila-bila . Hati yang aku simpan untuk kau semua aku letak kat 1 kuntum bunga ros tu , & 1 kuntum bunga ros itu untuk kau simpan dalam kenangan hidup kau ok . aku tak sepatutnya buat benda bodoh ni , tetapi aku kena buat jugak , untuk menutup hati aku dari wajah kau . hm , aku tak kisah pun kau ingat lagi ke tak kenangan kita bersama , tapi 1 je permintaan aku untuk kau , perngenalan kita bukan setakat sampai sini je ok , tetapi hingga akhir hayat . barang-barang yang aku hadiahkan kat kau tu kau jaga semua k , jangan anggap barang-barang tu semua barang yang najis dari aku . lepas ni kita dah takkan jumpa lagi betul , sebab kau dengan bf@kawan kau , dan aku ngan kehidupan aku sendiri . kau cari la lelaki yang lebih baik dari diri kau ok . aku dah tak diperlukan lagi depan mata kau betul , dan sampai bila-bila . tapi kau kena ingat janji kau ngan aku dulu apa ok . kau buat kesalahan banyak kali pernah tak aku tak maafkan  . dan kenapa aku buat kesalahan ngan kau cuma sekali sampai kau terlalu membencikan aku . hm , kau jawab dalam hati kau jela ok . memang sebelumni aku banyak salah ngan kau , tapi kesalahan tu bukan jawapan untuk segala-galanya .






                                                        -  From Adam -

1 comment: