the dutch

saya awak dia sukakan mereka .

About Me

Wednesday, December 15, 2010

merantau

suatu hari nanti aku nak merantau di seluruh pelusuk dunia , nak cari gamba yang terbaik didunia ini , aku nak jadi juru gambar yang terkenal . haha , jauh gila cita-cita aku , tapi tape kau boleh mengubah sesuatu menjadi kenyataan oke . kau berdoa jela kay dam , kau boleh , aku yakin kau boleh lakukan dengan baik dan tepat . haha . tapi mak ngan abah tak bagi aku jadi photographer lhaa , aku nak kejar cita-cita aku yang aku mengidamkan sejak kecil . aku nak masuk Stadium Old Trafford , haha . lagi jauh gila aku berangan . hahaha . adam , nak seribu daya , taknak seribu dalih . okay . hmm . tiap hari aku berangan nak kejar cita-cita aku yang mana , tiap hari cita-cita aku berubah , aku takot cita-cita aku tak menjadi kenyataan , takkan sekali kau gagal , kau nak gagal selamanya . fikirlhaa dam macam mana dengan masa depan kau ni damm , kau da besar kan budak ? kau kena bijak membuat sesuatu pilihan kau , aku taknak kau gagal dalam hidup kau yang serba kekurangan ni dam . hauhhh , kau jangan pandang ke belakang balik if kau da kedepan , kau pandang balik , tu sebab kau akan gagal . kau faham apa yang aku katakan ni . blurrr daaaa . . .

No comments:

Post a Comment